reklama

Svätá trojica

Okrem tej klasickej, Boha Otca, Syna a Ducha Svätého Slovensko v postkomunistickej históriiokúsilo i tú svetskú - Fico, Mečiar a Slota. Dokonalú trojicu, morálnosti studnicu. "Sranda" bola. Ale časy sa menia. Po tom, ako sa tento triumvirát rozpadol a ostala z neho len hlava, ktorá zarábaa hlas jej hlasu podobný, som cítil, že smiechu cez slzy ubudlo. Ten žáner sa takdlho hrával v Slovenskom divadle, že som si privykol. Nie že by až tak chýbal, ale ja som človek jednoduchý, veľa mi k šťastiu netreba.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Zhliadnuc Jeho Brífingovosť, pána predsedu parlamentu pri otázke na telo vypeniť a utiecť pred svojim
svedomím, mi zas vtlačilo slzavý smiech do očí. Popri hlavách právne pomazaných -
hlave s hlasom podobným hlasu hlavy a hlavoštátnej, ujnej hlave ...konečne trochu estetiky.

Svätá trojica je späť.

Gašparovič, Fico, Paška - smutnosmiešna štátna fraška.

Precident - nepovie kde bol, keď puška zabíjala. Ale dvakrát skúsi oklamať cez svoju trúbu.
Predseda vlády - povie, ako hlavou zohnal, ale zaprie to. Aj to, že uja kedysi za precidenta nechcel.
Predseda parlamentu - prichytený pri klamstve... vynadá a utečie, ako had do diery.

Ha ha ha... srandy kopec. Fajn, všetko je opäť, ako je tu na Slovensku zvykom.

Tri najvyššie štátne funkcie sú v tých najlepších rukách.


Revem od štastia.


A keď sa vyrevem, pôjdem do kostola, ospravedlniť sa za tento blog tým prvým trom.

Martin Huba

Martin Huba

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sem tam niečo napíšem, sem tam nahrám. Sem tam si vezmem voľno, ale nikdy sa nenudím. Zoznam autorových rubrík:  Mojimi očamiVeci verejnéPoéziaSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu