reklama

Harabinov vtip

Štefan Harabin už dlhodobo slovenskej verejnosti ukazuje slabší zmysel pre slušné správanie, pre česť a spravodlivosť. Nedávno pridal aj slabší zmysel pre humor. Tu je jeho autentický pokus byť vtipný upravený do klasickej, ľahko šíriteľnej podoby :-) :

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Ide redaktor po chodbe parlamentu a stretne Harabina. Pýta sa ho:

"Čo poviete na podnet štyroch slovenských sudcov do Štrasburgu, že ste sa stali šéfom Najvyššieho súdu nezákonne ?

Harabin odpovedá:

"Viete čo, pán redaktor, to je ako keby som sa ja spýtal, či vy sa môžete rozviesť so susedovou manželkou."

Redaktor:

"Ja som slobodný, mne to nehrozí."

Harabin na to:

"No tak s priateľovou manželkou...ha ha ha."


Hm, ako som už spomenul v úvode, je slabší, chýba mu, ako aj všetkým Harabinovým činom v rolách, ktoré hrá, logika. No, ale aj tak... ťap, ťap, ťap, Vaša Excelencia, viem že to máte rád.


link na originál:

http://tv.sme.sk/v/13568/sudcovia-sa-stazuju-harabin-vtipkuje.html

Martin Huba

Martin Huba

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sem tam niečo napíšem, sem tam nahrám. Sem tam si vezmem voľno, ale nikdy sa nenudím. Zoznam autorových rubrík:  Mojimi očamiVeci verejnéPoéziaSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu